Kun mielen valtaa Batman

Mikä ihme tuossa Batmanissa kiehtoo? Se on ollu mun ajatuksissa nyt muutaman viikon. Ei sen puoleen, komia sankarihan tuo on! Oon kyllä aina tykännyt kaikista Superhero elokuvista ja varsinkin Marvel:in elokuvat, wau 😍 mutta nyt on Batman vallannut mun pään.

Eteisen seinään on nojaillut nyt kuukauden päivät Lidlistä ostamani Canvas-taulu pohjia, joten ajattelin siirtää mun ajatuksista tuon Batmanin siihen tauluun. Oon nyt innostunut tuosta paperisilppu tyylistä (postaus: Vaaleanpunainen ylimielisyys) niin lähdin suunnittelemaan tätä sankaria samalla periaatteella.

Mut on se välillä hankalaa, kun ei vaan osaa päättää, että mitä tekee. Kaikki maailman ideat pyörii päässä ja ei vaan osaa valita. Sen olin päättänyt, että siihen tulee siis tietysti mustaa, koska onhan kyse Batmanista ja sit sitä paperisilppua. Mietin ensin, että tulostan mustavalkoisia Batman sarjakuvia ja leikkelen niistä silppua, jolla täytän piirtämäni hahmon. Eipä se sitten onnistunut, koska tulostimesta loppui muste, enkä jaksanut sitä lähteä ostamaan. Täytyi siis miettiä toinen idea.

Sitten mietin, että jos kirjoitan BATMAN sanoja koko hahmon täyteen eri kokosilla ja tyylisillä kirjaimilla. Laitoin silmät kiinni ja katselin suunnitelmaani, niin ei se sitten innostanutkaan, koska taustan kanssa olis tullut haasteita.

Päätin sitten, että teen tussilla ihan perus mustan sankarin ja tausta värikkäillä paperisilpuilla, jotka on revitty tai leikattu (en oo päättänyt vielä) värikkäistä sarjakuvista. Mulla on nyt idea kuva siitä mun päässä, mutta katsotaan mihin se johtaa.

Monesti kun aloitan tekemään jotakin josta mulla on mahtava visio, niin tyyli ja tapa voi muuttua muutamaankiin kertaan työn aikana. Katsotaan mihin lopputulokseen tämän sankarin kanssa päästään. Tähän asti pääsin tänään ja jatketaan hommia huomenna.


Pelkään vaan, että hyvin nukutun yön jälkeen mulla onkin jo ihan uus idea tähän hommaan 😄

"ALWAYS BE YOURSELF


UNLESS YOU CAN BE BATMAN


THEN ALWAYS BE


BATMAN"

Kommentit